3 juli ; Efter regn kommer solsken, men inte idag.. Fan

Nu är ja hemma.

Ska berätta om vår dag i Motala.

Ronja kom o hämtade mig, vi handlade lite i Motala.
När vi kom dit skulle vi kolla vad det kostade att tälta där. Vi går fram till receptionen och frågar. 150, sa hon, men det är 25-års gräns, bara så ni vet. ASKATIG var hon, bara för att vi är mkt snyggare än henne, hehe. Självförtroendet är på top. Då tänkte vi ist att vi skulle bada ett tag sen åka ner till hamnen och lyssna på Vätternfestivalen (egentligen heter det motalafestivalen, men det kommer alltid att vara vätternfestivalen för mig!) och lite så, men eftermiddagen tog andra svängar än det vi planerat.

Efter katkärringen, mötte upp vickan och en kompis till henne och la oss på stranden. Superhärligt! Och varmt var det i vattnet också.


Min snygging <3 

Efter en och en halv timme såg vi att det började komma upp mörka moln på himmlen och att de rörde sig mot oss. Men vi tänkte att de går nog bort, men de började sakta med säkert komma allt närmare.



Sen började det att åska en massa. Vi försökte vänta ut det och se om det inte skulle bli ngt av det, men det verkade inte vilja sluta. Vi sa hejdå till Vickan och hennes kompis, och jag o Ronja, sådana optimister som vi är satte oss i bilen och väntade på solsken, men det kom aldrig. Men vi hade det mysigt endå, satt o lunchade i bilen och pratade. Där satt vi i nästan tre timmar, haha. Stört va? Men det var kul :) Pratade om allt mellan himmel o jord, underbart!



Innan regnet



Under regnet


Vi satt och åt lite chips, detta är ett spader och en ängel ( samma chips)

Nu har jag precis duchat, ringt och ändrat jobbdag, för Carro och jag ska på måndagsklubben! Ronja och jag fick fribilljetter dit, så då ska det bli partaj!
Men inna på dagen ska ja på jobbintervju, ska bli superkul! Min faster är bra hon :)

Nu ska ja umgås medmin underbara pojkvän som sitter här och tittar på mig och ser söt ut!

Puss och kram!
XoXo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0