3 juli ; Bad/tältning i varamon!

Hej hej!

Nu har jag packat klart allt inför vår lilla resa :P Men linköpingsborna blir lite sena, så jag tänkte att ja hinner med att blogga lite. Det ska bli så kul! Och det är superfint väder här! Lätt att det inte kommer att regna. Fast det var ju superfint igår med och det började droppa lite smått, men nu är vi positiva.

Jag tyckte inte att det regnade så mkt i förrgår, det kom några droppar sådär runt 9 när ja slutat jobba, men annars var det skitfint väder, men det var tydligen översvämning på andra ställen i länet. 90 millimeter på 40 min. Då regnar det mycket måste jag säga, men här var det fint : )

Ska gå o se om det är ngt mer ja ska ha med mig.





Puss o kram på er!
XoXo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0