29 juli ; Barnvakt är också att hjälpa till

Fick gå tidigare från jobbet för att hjälpa till med flytten.

I väntan på bussen i Malmslätt.









Bussen var nästan i tid idag, jag blev chockad!

Väl i Nkpg var det dags för buss igen. Sen finns det ett ställe på vägen dit som bara ett fordon kan åka igenom samtidigt. Bussen har precis kört in för att släpppa av folk, då kmr det en bil i elva-hundra och kör rätt emot bussen! Jag fick ju panik, sådär kan man inte köra.. Så kmr kvinnan ut ur bilen på passagerarsidan och börjar skrika åt busschaufören:

Hur kör du? Vi har ju för i helvete inga bromsar på bilen!

Hur kunde busschaufören veta det liksom.. Sen sa chaufören åt henne att de måste backa, för han kan inte backa med bussen. Då börjar hon att skrika igen:

Är du helt dum i huvudet, det går inte att backa med vår bil, vi är precis på väg till verkstaden för att fixa det!

Ursäkta, men så säger man inte. Kärring. Så det slutar med att en dam som skulle gå på bussen får stå och vinka hur busschaufören ska backa. Stört!

Hur som helst, när ja väl kom fram var det bara Emma och Olivia hemma. Lillpluttan sov så vi satt och pratade en massa ute på balkongen. Supermys :) Sen kom de andra hem med alla grejer från den andra lägenheten och det var dags att packa upp grejer. Jag fick ta hand om Olivia när hon vaknade och det gjorde jag resten av kvällen. Det hade jag ingenting emot :) Tvärt om, älskar den lilla tjejen!



På vägen hem fick jag sällskap av min andra kusin, Björn. Vi pratade massor, det var trevligt!
När jag klev av tåget träffade jag Sandra och senare tog vi en nattpromenad. Det blev sent i säng, orkade inte duscha utan ja supade rätt ner i sängen. Kl. 23.30..

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0