28 juli ; Jobb, flytt

Hej hej :)

Idag var det jobb som gällde igen, kände mig inte så pepp att gå upp kl. 05.50 när det spöregnar ute, så snozade ett tag innan det var dags att gå upp.



Men på jobbet får man se ut såhär:


Gillar tröjan faktiskt :P

Inte ett skit att göra på jobbet idag! Har mest suttit vid datorn och inte gjort ngt alls. Jättekul verkligen, när man har ett jobb vill man väl göra ngt när man är där ist för att rulla tummarna? Likadant igår. Men det är väl så att det är lugnt på semestern, vad vet ja. Nästa vecka ska det tydligen bli rull på jobb iaf. Hoppas det för det är jobbigt att bara sitta, visst det är skönt att ja får betalt endå, men iaf, när jag väl är där liksom, för jag tycker att det är roligt på jobbet.

Fyller ju år nästa vecka också! :D Då blir det förhoppningsvis middag med Eric, Ronja och Ola och så jag :P Eventuell utgång, men måste ju spara pengar till KRETA!

Fick gå lite tidigare i brist på jobb. Var precis att ja skulle hinna med bussen, den gick 05 från malmslätt, ja var iväg från jobbet 47.. (det är 1,5 km från jobbet till bussen), så det blev att springa. Sen inte nog med det var busshelvetet sen så ja var as arg för om den skulle komma sent ner till rese skulle ja behöva vänta en time till nästa tåg gick, men jag han med tåget iaf sen.

Väl framme i Nkpg bar det av till min kusin som håller på att flytta till större lägenhet, med sin fästman och dotter :) Så det var kul, fick putsa fönster och leka med Olivia. Perfekt avslutning på dagen. Inget går upp mot ett leende och skratt från en 7 månaders bebis :) Man blir så glad! Ska dit imorgon med och vara chauför, det är då de stora grejerna som ska flyttas, typ soffa och säng osv, så det ska bli kul det med :)

På hemvägen somnade jag och vaknade inte förns i Lkpg. Skönt, då hör jag ngn som låter som Sandra, men när ja kollar bakåt finns hon inte där, kollar igen och där var hon :p Pratade om att hon också hade sett HP-filmen två ggr, så jävla kul! Trodde bara att det var ja som var så knasig ;) Men den var ju så jävla bra! Så vi tog en promis hem. Ska göra det imorgon med, en lite längre för sen på torsdag åker hon till Turkiet och är borta ett bra tag.

Nu ska ja tvätta bort min ansiktsmask och stänga av här och eventuellt läsa lite Harry Potter, sista boken, kmr att somna. Har inte gått och lagt mig så tidigt fast ja jobbar, borde göra det nu.

Nu har jag babblat klart.

God natt!
Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0