26 juli ; Solning ett tag iaf..

Hej hej!


Igår (söndag) vaknade jag och E jättesent, typ 1. Sover aldrig så länge! Stört! Han skulle åka iväg och bära tillbaka grejej från giget och ja tänkte, va bra då kan ja lägga mig ute och sola!


Problem 1 : Grannen har sin målarställning uppe på vår tomt, och de står där och jobbar när ja vill ligga ute.
Problem 2 : Han bara ligga ute en timma innan det blev massor moln och det började regna..

Gick in och gjorde mat och satte på en film. Sen ringde E och kom hit, då blev det lite vin + pretty wonam. Så unnderbar film! Har sett den massor gånger!

Jag - Åhh, ja älskar den här filmen, har sett den massor gånger!
Eric - Jag har bara sett den två gånger.
Jag - HUR KAN DU BARA HA SETT DEN TVÅ GÅNGER?!
Eric - Jag har bara det.
Jag - Hahah, just det du är kille, man varför har du då sett den två ggr? Det är ju en tjejfilm.
Eric *tystnad*



Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0