25 juli ; Tjejkväll!

Bion igår var lika bra som första gången ;) Mysigt o vara där med dig <3
Sen när vi kom hem fick båda ont i magen, kan vara godiset vi köpte, kan vara vinet (men det var inget fel på oss förs när vi drack det dagarna innan), kan vara fantan som vi köpte på coop? Skumt var det iaf.



Idag fick jag sova ut efter en jobbvecka med att ha gått upp halv sex/sex om på morgonen. Så det var skönt.
Åkte hem med ett tåget var hemma halv 2 typ och började städa, ser itne bra ut här hemma. Så det har ja gjort nu i två timmar.

Nu har ja precis lagat lite mat, det blev linssoppa. Det är så jävla gott! Men varmt! Så brände mig på tungan. Aj.

Runt 7 kmr Ronja och Louise hit, det blir en tjejkväll! Med prat och rosévin! Ska bli trevlans! Har saknat Ronja nu nör hon har vart borta från mig en hel vecka! Bruner kommer hon att vara också.. Vill med! Men det kmr vi bli när vi åker till Kreta!


Kommentarer
Postat av: RonjaT

Tro mig lilla gumman. du kommer få en lättnad när du ser mitt ansikte och mina armar. jag är inte speciellt brun där.

2009-07-25 @ 16:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0