24 juli ; Jobb och vuxenpoäng :P

Idag har ja jobbat igen, men sista dagen sen är det helg! Det är så skönt! Fick sluta tidigare med så det är bra. Dock inte lika kul att gå till malmslätt, ta bussen till rese, vänta en halvtimma på tåget.. Men men nu är ja hemma!

Har precis vattnat alla blommor, både ute och inne. Det är stort gjort, tänker aldrig på att de ska vattnas. Det är därför ja inte har ngra blommor i mitt rum, de bara dör.. Men nu när familjen är borta måste ja sköta allt här hemma. Satte nyss på en diskmaskin oxå, om nu ville veta ;)

Dagens outfit:


Bytte dock till shorts lite senare på dagen, blev så varmt! Då var det skönt att sitta ute och äta lunch och sen sola! Är precis vindstilla på den altanen på jobbet! Härligt!

Nu sitter ja här och funderar på att gå ut och lägga mig i solen en stund. Men det är inte så himla roligt när grannen håller på och byter panel på huset och de är på vår tomt... Kanske baksidan, men ja vet inte om ja ska de. Måste hoppa in i duschen också känner ja, för ikväll ska jag och Eric på bio! Ska se HP. Andra gången för mig, men det gör absolut ingenting! Den var så otroligt bra!



Här var han häromdagen, så söt <3

Fick min lönespes (stavning på det?) igår! LÖN! Så skönt! Då blev ja glad, för det dröjer ju ett tag innan pengarna från saab rullar in på kontot. :P

Ha det bra!

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0