22 juli ; Trött!

Var så otroligt seg på jobbet idag. Men det brukar vara så när man har gått upp tidigt några dagar rad+gå o lägga sig sent. Fick lite rast innan lunchen ;) Det var ju så fint väder! Så satt ute på verandan i typ 20 min. Varmt som tusan!
Sen var det lunch, satt ute hela. (en timma) skönt! Blev att rulla upp jobbtröjan :P Somnade där ett tag, somna på jobbet ska man inte göra, men vad gör man när man är trött?

Pratade om att det kommer kanske bli mkt att göra på jobbet i höst, så då kanske ja ska få extrajobba! Blev så glad! Hoppas, hoppas!

Dagens workoutfit:


Han med en tidigare buss. Trodde att den gick 16.48, men nej 45. Så fick springa :p Men jag han.
Nu sitter jag här i ett ensamt hus. Tomt utan lilla familjen hemma.. Saknar dem.

Behöver inte vara ensam idag heller, för min underbara pojkvän kmr hit ikväll! <3

Dagens hemmaoutfit:


Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0