20 juli ; Jobbar

Hallå hallå!

Nyss hemkommen från Öland. Så idag avr det dags för jobb. Åkte cykel/tåg/buss ör att komma hit, men nu är ja här. Ska vara här i tre veckor, jobbigt nu när ja ser solen titta fram i förnstret. Sitter här och har lunch nu så har precis käkat. Gott vra det, mamma hade gjort pajer som ja ska ha när de är borta på gotland i två veckor.. Ensamt hemma säger ja bara och det har inte gått en hel dag ens.. Men men, så kan det vara.

Skulle egentligen bloggat igår kväll när ja kom hem, men då funkade inte internet. Vill ju berätta om min underbara resa med min pojkvän på öland. Vill inte göra det nu, för vill ha bilder med. så det får bli ikväll!

Nu tänkte ja göra mig en kopp te och sätta mig ute i solen! Fick sms från mamma nyss, de skulle åka o bada.. Fusk. Vill göra det med där nere. Men nu är ja hemma i lilla Lkpg, men når ja jobbat klart är det KRETA som gäller! Ska bli så underbart!

Får se om ja åker till min älskade ikväll, saknar honom, jobbigt nu när man har umgåts 24-7 och inte se varandra på dagarna.

Höres senare!

XoXo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0