14 juli ; Shopping och kvällsprommis

Annars idag har ja lämnat av Eric vid buss. Åkt och hämtat tägkort, fått en puss inna ja åkte vidare till Lkpg med syrran. Shopping/presenthandlande stod på dagens schema :) Det var ju rea överallt! Jättebra! Får massor med saker för lite pengar = mer kläder :P

Ja som ska spara pengar till resa nu på Torsdag så jag och Eric åker till Öland :) Det ska bli så mysigt! Ska fira hans 20-års dag där nere. Blir förhoppningsvis lite badande på dagen om det är fint väder sen kanske ut och äta, sen dricka lite lådvin vid vattnet, åh det ska bli så mysigt! Längtar verkligen! <3


Söt syster


Lilla jag, stolt över mig själv att ja lyckades göra en inbakad fläta i luggen ;)


Shoppingpåsar


Gott med vatten efter en dag i den stekande stans hettan.




Systrarna Edquist

När jag kom hem var ja så trött, orkade inte sätta mig med Erics present, så bestämde mig för att kolla på Prison Break som fanns inspelat på boxen hemma :) Det var så bra. Gjorde lite mat till mig oxå.


Nu fungerade det att ladda upp bilderna.

XoXo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0