13 juli ; Träffa Ronja och crazy bilfärd mitt i natten :P

Hellå :)

I måndags var det så fint väder så det gick att ligga ute och sola igen! Som det inte har gått på en vecka typ. Så det gjorde ja ett taag inna jag skulle åka och träffa Ronja. Åkte in runt 2 och hemma hos henne blev det glass på altanen, massor med prat och skratt som vanligt ;) Sen bakade vi kladdkaka, är bäst på det och det är ju så gott!



Kommer sakna dig nu när du ska åka till Turkiet! <3





När ja var påväg hem mötte jag Sandra. Tänkte då at vi skulle dra till Måndagsklubben, men kl var rätt mkt och kände inte för att fixa oss på fem min dricka upp supersnabbt, sen dra. Naj, så vi gick hem till hemme en sväng. Sen ringer min pojkvän och frågar om han kan så skjuts hem (han var på M-klubben).

Då fick vi iden att åka ut o köra bil, eller ja fick ju köra ;) Vi hämtade hennes kompis i Skänninge och sjutsade henne till vadstena, var där en stund. Sen blev det en tur till Motala. Men fasen va äckligt det var att köra, när det var dimma + regn, men fram kom vi.

Men dunkades av Billie Jean i bilen pratade vi gammla minnen, det var så mysigt. <3 Man kan faktiskt hitta tillbaka till varandra trotts att man inte har setts på ett bra tag.

Togs inga bilder denna kväll, men fan kul var det! Nykter och köra runt, kan var kul det med.


Sandra!

Tack för kvällen/natten Sandra!

Kommentarer
Postat av: sandra

nemeeeen <3 <3 klart man kan hitta tillbaka till varandra! även om det gått många år :)

2009-07-15 @ 00:17:53
URL: http://hjaarterdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0