11 juli - Spring, förfest, liveband!

Ja gick upp skapligt, drog på mig springskorna och gick ut och sprang innan frukost. Det var skönt först, men när ja kom till spåret kunde ja inte andas. Så mkt gräspollen och instängt och kvavt. Usch! Så tog en annan runda inna ja sprang hemåt igen. Hurtigt måste jag säga :P

Sen var det dags för frukost, inget smakar så bra som när man varit ute och sprungit!

Senare på dagen tog ja bilen till mjölby och solade lite, det var skönt! Men hade glömt bort hur långt tid 20 minuter är. Så fick typ panik, trodde att ja hade varit där en timme typ. Tror att ja somnade.. Men när ja kollade hur lång tid ja hade varit där visade den 16 minuter. Så det var inte så farligt som ja trodde.. Men men, skönt var det! Vill ju inte att brännan ska försvinna nu när det inte är ngn sol ute :)



På kvällen var det dags för fest!


Mötte upp Ronja på Rese, sen bar det av till Carro för förkrök. Vickan som åkte åt fel håll! Det var fan bäst! Hon var i M och skulle tillbaka till Stan, men ha´mnar i Ödeshög, det går ju inte att åka fel ;)
Trevlans hos Carro :)<3 Sen åkte vi ner till Lorient. Min pojkväns band skulle spela. Det var så bra, fasen har ingen röst idag, vi sjöng/skrek till alla låtar, hahah. Träffade massor trevliga människor och hade allmänt trevligt. Hemgång runt två. Från ett samtal när ja sovit i en timme typ, klockan var fyra inte undra på att jag inte ville svara, men gjorde det ändå sen <3

Så värd kväll! Blev en massa dansande och sjungande till massor med 80 talslåtar.
Blev inga  bilder tagna från mig, men V tog kort som kan komma upp här så småningom!

Tack för gårkvällen/natten tjejor!


Älskar dig blondie! <3
LÄNGTAR TILL KRETA, FAN VA KUL VI SKA HA!! <3

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vi ska rocka hela kretaön ;)

2009-07-12 @ 18:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0