Veckan som gått

Måndagen den 26 januari; Måndagar e inte roliga..
Måndag, 8-5 dagar, sen var det jobb som gällde för mig.

Tisdagen den 27 januari; 10 månader<3
Pa-dag. Jag o R fattar inte varför det inte funkar som vi vill med arbetet. Mailade lite folk, men det visade sig att de inte ville ge oss info :/
Fick reda på att min BALKLÄNNING har kommit!!
Åkte sedan och tränade, det var skönt!
När jag kom hem var E hos mig. 10 underbara månader med den människan, jag kan inte fatta det.. Så otroligt fort det har gått. Vi hade det allmänt mys och bakade, kladdkaka blev det. Jag åt för mkt kännde jag.. Usch. Men vet seriöst inte vad jag skulle göra utan honom, du betyder allt <3

Onsdagen den 28 januari; Det var då allt hände
Onsdagar består bara av rast! Jobbigt!!
R var sjuk.. :(
Jag o L tog steget och vi klarade det. Det känns hur bra som helst!!

Efter jobbet gick vi till steves och kalasade loss på iste och biskvier! Gott, och välbehövligt samtal.


Torsdagen den 29 januari; Träning och annat.
Efter vi slutat speedade jag till rese för att hinna med bussen till gymmet, så jag skulle kunna hinna träna innan jag skulle jobba. Men jag han med bussen och träningen gick asbra. Duktigt att jag tar mig tid att gå dit, man känner sig som en ny människa efteråt. Härligt.
Jobb som sagt sen.
L övningskörde ner mig till rese sedan, det var kul :)

Fredagen den 30 januari; Bil, shopping, tjejkväll med utgång
DAGEN
Mamma skulle åka o besiktiga bilen, hon mådde inte så bra, så jag fick köra in till Lkpg. Vill kunna köra bilen till skolan, så skönt att slippa stressa till tåg o buss på morgonen. Men nu går ju inte det, brukar inte klaga, men kollektivtrafiken håller inte tiderna = josse irriterad.
Fysiklabb, jag o L fattade. Jag för första gången på evigheter, vet dock inte vad jag ska ha denna kunskap om fotoners våglängdet och exponentiella energi. Men det var kul :)
Mat sedan och till sist IV.
Studiebidragen och lönen hade rullat in på kontot, så L och jag gick till stan för en shoppingrunda. Hittade en jättefin kort svart jacka på gina, och en blommig grå topp med djup rygg, oxå från gina. Det var kul att shoppa och verligen känna sig lycklig efter att ha gjort av med pengar, men det var på vettiga grejer ;)
Hem sedan med tåg och buss.


KVÄLLEN
Stress för att hinna möta upp Irma på station, det var tjejkväll  hos Jessica med Martina som väntade. Vi tog tåget in, köpte lite nödvändigheter och traskade uppåt. Vi lagade mat, och pratade, och shottade, och pratade. och shottade. Efter många drinkar och lite av varje var det dagt att dra sig mot Lkpg.
Kvällen bjöd på mycket skratt och prat om gammla minnen, tycker verkligen om dessa tjejor! <3
Efter 55:an och Platens var det dasg att dra sig hemmåt. MEN pga att vi inte fick  gå in på platens (utan köa ist), och vi fick inte ut våra jackor i tid, och trotts att vi sprang som galningar ner till station för att hinna med tåget, missade vi det precis.SOm tur var har jag en underbar pojkvän som kom och hämtade oss.
TACK FÖE EN OFÖRGLÖMLIG KVÄLL!

Lördagen den 31 januari; Seg och slappardag, uppsättning av spegel
Vaknade upp hos min älskling, åkte hem när han skulle träna. Så idag har jag städat och satt upp miona speglar i mitt rum, det är så fint!! (ska ta kort nångång i framtiden)
Har nördat lipstick jungle idag och bara degat, skönt!

Nae nu ska jag skölja bort mmin anskiktsmask!
Ha det så bra allihoppa!


Kommentarer
Postat av: Lis

Du verkar haft en kul vecka ändå. :)

2009-02-01 @ 15:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0