4 januari; Jobb+iPod hjälp

Hej!
Igår var det jobb som gällde, det gick inge bra alls.. Så kan det va ibland. Fick inte ngn som var intresserad överhuvudtaget..
Kom hem, åt. Sen ville jag ha lite tid till att städa mitt rum innan E skulle komma hit, men då var jag tvungen att hjälpa mamma med hennes iPod. Det är svårt det där med att få in låtarna, men efter en titt på en video på hur man gjorde gick det kalas. Men vill du inte ha fler winnerbäck mamma? - Nej nu räcker det. Sen klarade hon sig ganska bra själv ;)

Ronja ringde sedan, det var längesen vi pratade känns det som.. Har inte sett na på hela lovet!? Jag blir knasig i huvudet. Lagom när hon ringde plingade det på dörren, E Kom. Tajmat, josse, tajmat..

Nu ska jag stänga av här och plugga biologi. Fan vad mkt det är! Usch! Måste nog göra lite labbrapporter idag med.. De ska med vara inne snart. Vill inte sitta och plugga på lovet, men det måste man ju ibland..

Sista jullovet, det är läskigt.
Nu e det bara en termin kvar på Berzan, kan inte fatta det. Det är helt otroligt. Jag ska göra denna terminen till den bästa. Om ni någongång tänker, vad jobbigt de är i skolan, tro mig det har jag tänkt fler än en gång. Så ta vara på gymnasietiden, sen vet man inte vad livet tar för riktning. Jag e skraj för det. Så ska boka til med syo när vi börjar, och se vad jag ska göra efter skolan, Spännande och nytt, men samtidigt läskigt. Skolan är ju som en mötesplats, man träffar sina kompisar varje dag. Det är nu på loven man tänker att skolan är bra. Så har man möjlighet att träffa kompisarna, men på loven gör alla olika saker och har inte tid. Undrar hur det kommer bli i slutet av sommaren? Vad gör alla, var tar alla vägen?
Så jag ska ta vara på den sista tiden som är kvar i skolan.
Just de, stänga av var det ja.

PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0