3 januari; Ute med tjejorna

Igår åkte jag in till mjölby för att träffa I och M. På tåget träffade jag H oxå.
Vi skulle kolla på Johan Palm! Och de andra från idol såklart. Det var väl sådär.. Johan var mer nervös än tidigare och sjöng väl inte sådär bra, men han var ju gullig iaf :P Det var så rätt att Kevin vann. Shit vilken entertainer han är! Gick sedan hem till H och vi åt nudlar och kladdkaka. Bra kombination känner jag ;)

Åkte hem sedan för att fixa iordning mig. En utekväll med M och L stod på tur. Jag åkte in till Lkpg, fick vänta i en halvtimma ute på de andra.. Kallt som fan. Men min kropp vande sig nog efter ett tag, då kände jag ingen kyla alls.. Det var läskigt. Kvällen bjöd på skratt och lite dans iaf. Det var väldigt lite folk ute, de var nog trötta efter nyår skulle jag tro..
Hem och i säng kl 2.



Idag ska jag jobba, får se hur det går med mitt sega huvud.. Men det förtjänar jag väl.. Hoppas jag inte är otrevlig som jag var mot min syster förut.. Förlåt.
Nej nu ska jag dra mig.

Puss o Kram, och god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0