24 och 25 januari; 55:an och balträning

Helloj

Igår träffade jag Ronja. Vi begav oss till 55:an. Det var jättemysigt. Satt där många timmar ;) Har saknar att umgås med dig! Det blev isbjörnsskämt som vi inte fattade, och asgarv i nästan en kvart om våra körkort. Shit vad lika vi är! Det är helt otroligt.. Vi ska genomföra det som vi snackade om nästa gång vi går ut ;) HAHA!  Allt annat vi är lika i är bara stört, men det är kul tkr jag! Det finns inte en människa som förstår mig som hon, jag kan bara titta och så vet hon vad jag tänker..
Tack för en supertrevlig kväll Ronja<3

Tur att E sov hos mig inatt, hade inte fått upp honom idag till balträningen annars ;P Vi fick snurra runt idag, det var svårt och inte alls kul. Blev trampad på fötterna ;) Men det löste sig efter ett tag och då gick det bra. När jag började tänka så, stampade jag såklart på hans fötter igen.
Efter att ha väntat på tåget 40minuter kom vi hem igen. Vi åt och sen blev det som barn gör, sover på maten. Uttmattade efter dans och krogkvällen.

Nu ska jag väl åka och hämta johanna på stationen snart. Sen e det skola och jobb som vänar imorgon. Ser inte fram emot det ett dugg.. Blir en lång dag. Lämnar huset 07.10 Kommer hem 21.55, kul verkligen..

Hejsålängepåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0