23 januari; Skola och lite halvt fönstershoppande..

Hejjoj

Idag var det en lång skoldag.. Fyra lektioner innan lunch. Dock var det risgrynsgröt, gott:)
Tittade på nån helmyskofilm på religionen. om satanism, nån läskig brud som hade "fött satans barn" och badade i blod. Uschusch! Äcklig ju! Måste ju vara psykisksjuk för att göra sånt..

Genteknik senare på dagen. Tittade oxå på film, inte like helmysko, men endå mysko. hur gentekniken kan komma att utvecklas till 2050. Då kanske det finns bebisframställare, som kan ge dig ett barn som är rockstjärna, fotbollsprofs och har ett iq på 250. Vem skulle vilja skapa ett barn på det här settet? Och inte nog med det. En fotomodel kanske, som i filmen, annvänder sig av en konstgjord livmoder, för att tänka på sitt jobb som modell och inte vill förstöra sin kropp. Mysko var det tyckte jag.

Tog sällskap med R till rese. Den människan är helt underbar!
Hade bestämt att jag skulle åka med E till ikano för att shoppa lite. Jag fick inte gå in på skorean.. :'( förstår honom dock, jag går inte därifrån på ett bra tag..

Kanske blir det utgång imorgon, får se. Ikväll e ja så trött så orkar knappt sitta här.. Har träningsverk i arnarna, det går knappt att böja på dem ;)

PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0