22 januari; Träning och fika

Halloj

Idag åkte jag ifrån min älskling ganska tidigt för att åka o träna. Studiedag, skönt! Var där ett tag. Träffade sedan R. Vi skulle gå o fika, och det var ingen disskussion om vart vi skulle gå ;) Det är liksom självklart! Där träffade de trevligaste personerna på berzan förutom jag och R då ;)
Caffe moccan var inte lika god som den brukar, men den gick ner endå :)
Fick skjuts ner av R, som tog körkort nu i tisdags. Grattis som fan gumman, det är du värd<3!

När jag kom hem var det städning som gällde, sen mat. Jag ville ju göra iordning mitt rum nu i helgen, men det lär inte bli av, det var ngt med sängen som var fel... :(
Det blir nog till sportlovet som jag sa till mig själv från början.

E kom hit sen och vi tittade på Handbollen, har glömt bort hur kul det är att titta på! Sverige vann inte, men det var en bra match iaf.

Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0