20 och 21 januari; Jobb och annat

Tränade igår efter skolan, en lektion men iaf. Onödigt, fick reda på mattebetyget. Josefine är inte glad.
åkter och tränade sen, det var skönt. Har inte kunat det nångång förra veckan, ska ju inte träna när man e sjuk. Men nu e jag igång igen.
Träffade Martina innan vi skulle gå o jobba. Det gick väl helt okej.
Det är skönt att tjäna lite, men jobbigt långa pass. Kommer hem så sent.

Just nu står jag i bibblan och väntar på att jag ska jobba igen, vänta i två och en halv timma. Roligt värre. Skulle fikat med R, men nu blev det inte så. Lite ledsen, men så kan det va ibland.
Funderar på att göra engelskan som jag inte förstår ett skit av, eller ngt annat. Men vad gör man? Det är precis så man inte hinner hem imellan. Aja.

PUSS O KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0