18 januari; Myshelg med min älskade pojkvän

Idag vaknade jag av en klocka kl 7 i armarna hos min älskling. Det var dags för den första balträningen på morgonen. Blev orolig när jag skulle parkera bilen, fattade inte om jag skulle betala eller inte..
Balträningen började. Gick fram och tillbaka i A-salen på Berzan, sen gick vi lite fortare :P Gick i takt, oj vad svårt ;) Nej inte spec.

Hemma igen ganska tidigt. Jag och Eric följde med mamma o pappa till mobban. Kollade outletbutiken och köpte lakan till min nya säng! Får äntligen en 120 säng. Slipper man slåss om utrymmer i sömnen, hoppas jag.

Nu har han åkt iväg precis. Saknarn redan. <3

Nu e det sista loggboken som måste skrivas, ska hjälpa mamma med maten. Sen blir det nått avsnitt av Lipstic Jungle för mig.
Imorgon är det skola 8-5. Sen e det jobb som gäller. Kommer vara helt död när ja kmr hem, men så kan det va ibland.

En sak till..
Arn, Riket vid vägens slut, en gråt ilm. Grät i början. Grät i mitten. Grät i slutet.
Var bara tvungen att berätta det.

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0