17 januari; Gårdagen och dagen

Halloj.

Igår var det äntligen fredag. Slappaste dagen skule jag säga. Tittade på film på fysiken, om Einstein. Han var ett svin rent ut sagt. Snille men dum i huvudet. Han tyckte att sin fru var "en anställd han inte kunde avskeda". Sin andra fru var han otrogen mot, med yngre kvinnor. "Jag e ingen familjeman". Tönt. Smart som sagt men fan i mig ingen gentleman. Tänk på det nästa gång ni har fysik!
(hans teorier om relativiteten är dessutom omöjliga att fatta, så josse gillar inte den gubben. Nej.)

Efter ett assvårt prov i gentekniken var det dags för jobb. Fick två sälj iaf. En var en dam på 75 i sina bästa år. Gullig var hon :)

När jag kom hem kom Eric. Vi har inte setts på hela veckan. Sjuk hit och sjuk dit. Det var mysigt! Vi tittade på Arn filmen. Jo, men den kan nog vara bra. Fast den är på svenska, det var E's komentar ;)


Idag har jag inte gjort så mkt. Ska skriva loggbok och labbraport. Sen ska jag åka till min älskling igen <3

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0