15 januari; Allt som hänt sen sist

Hallå.

Josse e sjuker.. Usch. Orkade en hel dag i skolan idag, satt i stads bibblan i två timmar, stack till jobbet. Och där kom det. Den outhärdliga huvudvärken samt febern och magontet igen.
Jag borde bara vara hemma och ta det jävligt lugnt och bli frisk, men det är så tråkigt. Hemma känner man sig pigg. Sen när man tror att man är pigg för skolan blir man sjuk igen. Uschli..

I tisdags var det PA dag. Ronja och jag försökte framställa hallondoft till parfymen, gjorde percis enligt "receptet" men det luktade allt annat än hallon.. Får se om det fixar sig. Eller det måste fixa sig, inte mkt tid kvar nu. Paniken börjar komma..

I onsdags var det en dag som samhällare. Iaf för mig. Hade inga natur ämnen, har bara fysik B kvar, men iaf. Religion, samhäll och psykologi. Tror att psykologin kommer att bli kul :)


Åkte hem från jobbet idag som sagt. Ville bara gå och lägga mig. Mamma ville ha massage, hade ju lovat det sen hon fick massageolja i julklapp. "Du kan ju, du har ju gått kurs." Så kan det va ibland.

Nu ska jag lägga mig och kolla på Lipstick Jungle, min nya favoritserie.
Eller ringa E först <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0