11 januari; Thai lunch och träning

Hallå hallå!

Igår kväll måste bara berätta det, spelade jag alfapet för första gången i mitt liv. Hemma hos familjen S. Det var superkul! Jag och Eric var i samma lag, vi vann med 213 poäng! Största ordbajsaren kom sist :P
Anledningen att det blev alfapet var att när disskussionen kom att flytta ner Erics teve, kom "Ni rör inte min teve!" Så då fick det bli alfapet. Kul som sagt, det var mitt ord "frysen" som gjorde där att vi vann.

Idag var det lunch på Thai Hoa som gällde. Det var E's mormor som fyllt år tror jag och ville bjuda på mat. Supergott! Grönsaker i chilisås, mums. Starkt men gott. Lite väl starkt där för vissa brorsor, haha, det var kul ;)
Blev sedan fika hos E. Glace a four (stavning?), men det var gott iaf!

Sen var det dags för mig att åka iväg och träffa johanna vi skulle träna. E erbjöd sig att skjutsa oss hela vägen, mys var det. Gullig när du blir arg på alla bilarna du ser på vägen ;)
Väl framme och inne i träningslokalen fick jag en chock. Så otroligt mkt folk det var!! Herregud, det var folk på varenda maskin. Men det gick bra, har träningsverk nu känner jag.

Gjorde en god järning idag. En lite pöjk på 16 år frågade om jag var 18. "Jaha,  vad vill du ha för sort?" sa ja. Inte bra, men har varit i samma situation så det känndes inte som att köpa ut, nope.

Försökte skriva labbraport förut. Men helt plötsligt blev allt på tyskspråkigt. Alla ord jag skrev blev felstavade tydligen, fattade inte vad det var för ngt. Kom sedan på att det var för jag använde symbolen för micro.


Jaja, det var en bra dag idag med.
Imorgon blir det 8 till 17 i skolan, sen jobb. Yes! josse e pepp, nej.. Ska nog pigga upp mig med ett avsnitt av Sex and the City och ligga o titta på :)

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: kaorin

2009-01-12 @ 11:52:22
URL: http://e
Postat av: kaorin

Fullpackat! Haha, du verkar upptagen med mycket :)

2009-01-12 @ 11:53:29
URL: http://www.metrobloggen.se/superlative
Postat av: uolle

Är du sjuker? :(

Jag spydde halva dagen igår, och mådde illa idag, så jag åkte hem innan religionen... Samhällskunskapen verkar bli astråkig. puss

2009-01-12 @ 14:09:21
URL: http://ullplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0