10 januari; Lite som hänt

Har ÄNTLIGEN bestämt mig för en dator. Mamma och jag var o köpte den jag och eric hade kikat lite på här i veckan. Och idag har jag fått koll på allt! Superglad!
Får pengar från mitt jobb nu oxå, vilket betyder ännu mer glädje. Biologiprovet gick bättre än förväntat faktiskt, så det var skönt trots att jag hade pluggat för lite.. Pga lathet och jobb.

E var sjuker igår, så josse stannade hemma. Men det var skönt det med efter 4 timmars jobb.

Idag har jag städat mitt rum, så det är jättefint! Måste bara kunna hålla det fint, det är så svårt!

Nej nu ska jag försöka skriva lite labrapporter sen bestämma mig för om jag ska ta med datorn till mjölby eller inte.. Måste ha lite hjälp.
Imorgon blir det lunch med E's släktingar på Thai Hoa. Det ska bli gott! Sen ska syrran och jag åka och träna. Duktiga, det är andra gången denna vecka för mig! Nyårslöftet fungerar fortfarande!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0