Juldagen; Snölykta och Party!

Juldagen var mysig. Man tittar igenom de klappar man fått och äter en lång härlig frukost.

Jag blev lite sugen på att gå ut i snön nu när det är så fint ute. Så jag och Farmor gick ut och gjorde en snölykta. Det var mys!



Den blev jättefin! Men det blåste rätt mycket senare på kvällen så den blåste sönder.. Men det var kul medan vi gjorde den! Jag älskar dig Farmor!

Eric kom hit lite senare på kvällen och jag kunde inte bestämma mig och jag ville ut eller inte. Det är ju juldagen som är en partydag eller hur är det ;) Jag velade fram och tillbaka, men bestämde mig för att följa med. Det blev förkrök hemma hos Bäck, sen bar det av till Parken. Det var 20 där, men jag kom in ;)

Dansade en massa, det var kul! Träffade på Becca också det var kul! Dansade hela natten lång! Snubblade i säng runt halv 3!



Godaste drinken! Den går dock inte att göra på vintern för de har inga färska jordgubbar. Aja


Xoxo / Josefine


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha alla kommer in på parken´.

2010-01-01 @ 18:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0