Annandag jul; Shopping och filmkväll

Vaknade upp hos Eric. Jag åkte tåget kl. 12 mot Norrköping. Det var dags för mellandagsrea-shopping, men kusinen! Emma, Andreas och en sovande liten Olivia hämtade upp mig på resecentrum och det bar av mot ingelsta. Det blev en fika innan vi sprang runt i butikerna. Jag och Emma hittade samma par jeans och älskade dem! Så de köpte vi. Två par som sitter perfekt på oss båda, hahah. Det var kul!

Tack för en trevlig dag hörrni!



När jag kom hem åkte Eric till mig. Då blev det filmkväll men Johanna och Andreas. Det var mysigt och jag somnade inte! Vi tittade på Public Enemies. Den var rätt bra, men jag visste inte att han skulle dö! Aja, det känndes lite konstigt att titta på LED-TVn, man är itne van att det ska vara så bra kvalité, kunde se vattendroppar och hårstrån hur klart som helst, det var som att jag var på inspelningen. Ascoolt!



Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0