30 November - 1 December

Har inte bloggat på ett bra tag känner jag, men jag har helt enkelt inte haft tid. Har gjort massor denna vecka och dator har inte kommit på tal att hinna sitta med :P

Måndag 30 November

Jobb jobb som vanligt, sen hem och laga mat, prata med mamma, mys <3

Tisdag 1 December

Jobb såklart på dagen, sen hade jag och Eric bestämt oss för att åka och simma. Men eftersom han slutade tidigare än mig så jobbade jag över lite. Men vid 6 var vi på väg bort mot simhallen. Det var skönt! vi simmade 80 längderm dvs 2 km. Kännde mig helt matt i kroppen när vi hade simmat klart, då var det skönt att sätta sig i bubbelpoolen, följt av ångbastu. Vi ska försöka simma en gång i veckan nu, ska bli ett sånt gulligt par som går och tränar :)

Tisdagen outfit:



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0