30 December ; Hemgång

Sista dagen i Malmö. Både jag och Eric kände oss lite halvkrassliga, så vi ville inte ut innan vi skulle åka hem på eftermiddagen. Vi tog sovmorgon och kollade på sista avsnittet av 2000 Malibu Road ;) Duschade och packade inför hemgången.

Björn följde med oss till stationen och vi skulle åka 5 min till Malmö Syd det var därifrån vårt tåg skulle gå.

Hemresan var jobbig. Det var barn som skrek och pratade helatiden, medan jag och Eric försökte läsa nått så när, men det gick inge vidare.

Det var kallt på tåget så satt med jacka hela vägen. Burr.. Väl hemma i Lkpg runt 20 i 8, jag ville åka hem till mig sen, sova i sin egen säng. Finns det ngt bättre?

Kollade på film med familjen när jag kom hem, Entrapment. SEn var jag trött, men ville inte sova så somnade i soffan när ja kollade på Law and Order SVU, det är sömnmedlet no. 1! :P

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0