3 December

Jobb på dagen.

Sen hem en snabbis, hann laga mat, fixa till mig, byta kläder, för skulle med täget som gick en timme senare.

Åkte in till stan för att träffa Evelina, vi skulle på ljunkans inprovistation  uppvisning eller nått sånt hette det ;) Det var superbra! Duktiga var dem, sen att det var Michael Jackson tema gjorde inte saken sämre.

Sen blev det en sväng på Gränden eftersom att det var tomtenatta och öppet till 11. Men det var så sjukt mycket folk! Värre än ullared. Jag skulle prova en klänning inne på BikBok, så först kö i 5 min dit och sen 25 min kö till kassan, men som tur var så passade inte klänningen :)

Klockan blev nästan halv 9, precis missat tåget, så vi gick upp till jobbet en sväng.

Hur trevlig kväll som helst!



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0