29 December ; Shopping i Malmö!

Sovmorgon stod på schemat! Avsnitt av Malibu road, hahah, såklart ;P Vi fixade oss sedan för en shoppingdag i Malmö! Jag hade åkt på världens förkylning och mådde inte bra, men tänkte inte på det just då. Det börjde att vi skulle till Coolstuff, Eric hade köpt glas som gått sönder och skulle reklamera dem. Jag kännde att det var väldigt varmt i affären, börjde svettas och kännde mig jättekonstig, så var tvungen att s pringa ut ur affären för att få luft, visste inte vad det var med mig.. Jätteläskigt. Och sådär höll det på ngn timme. Vi kunde vara inne i en affär i 2 minuter sen var jag tvungen att springa ut igen för att jag kände mig svimfärdeig och febrig. Jätteläskigt..

Det blev bättre efter en stund så kunde hitta lite saker som jag ville ha. Älskar rea!



Sen blev det värre framåt 4 tiden. Eric och Björn var hungriga, jag kände varken för att äta eller göra någonting, hörde inte människor som pratade, det var som att jag var i en liten bubbla för mig själv. Visste inte var jag skulle ta vägen.

Vi gick till systemet för att handla nyårssaft och lite annat smått och gott. Jag och Eric skulle egenligen gått och sett Avatar med det var såklart slutsålt i hela Malmö. Typiskt! Hade velat se med såndär 3D. Aja, så det fick bli att hyra film ist. Det var mysigt det med. Vi var själva i lägenheten för Björn hade en dejt. Vi kollade på en störd film som hette Diary of a Serialkiller, usch den var läskig! Sen kollade vi på L.A Gigolo eller hur det nu stavas. Den var kul!

Vi delade på en flaska rosé till filmen, sen blev Eric sugen på att gå ut, så vi fixade till oss och gav oss ut. Det blev till Lilla Torg. ( Jag tycker att det borde heta Lilla Torget men det gör det såklart inte, Malmöbor asså kan inte prata ordentligt ;) Det blev en cider resp. öl på ngt ställe innnan vi drog hem igen. Vi orkade inte gå till partyställena när det var så svinit kallt ute!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0