28 December ; GRATTIS RONJA!

Vi tog sovmorgon, kollade på en otroligt kass serie på kanal 9. 2000 Malibu road. Den var så dålig att det var bra, haha!

Kl. 2 bar det av på ett tåg mot Köpenhamn! Det var en dag med shopping som väntade! VAken i Malmö eller Köpnhamn var det ngn snö.. :O Så det känndes lite konstigt. Aja. Det är lite läskigt att handla i Köpenhamn för jag hör verkligen inte vad de säger och så fort man går in i en affär är de hjälpsamma och frågar om man behöver hjälp, tror att det är de dem frågar iaf. Haha! Jag är ju knäpp. Men det är jättesvårt att förstå deras grurgel när de pratar. Eric köpte en jättefinshorta och en t-shirt! Jag hittade två topper på Zara.

Yes, tänkte vi när vi skulle betala, hon i kassan pratar svenska hörde vi när hon pratade med en kollega. Men när vi kom fram till kassan började hon grurgla ngt på danska om att kassan var stängd och att vi skulle ta den där nere. Aja, det fattade vi iaf ;)

När affärerna hade stängt gick vi till en vinbar. Det är så sjukt mysigt! Sitta ner och ta ett glas vin, prata och äta lite ost. Det är inte alls som att ta ett glas vin på krogen hemma i Sverige. Det är en mysig stämning med låg mysig miljö med dämpad belysining. Mysigt!



Jag och Eric


Björn

Eftersom vi inte hade ätigt ngt förutom frukost så blev vi lite lulliga alla tre. Haha. Men det var bara trevligt! Det blev en sväng förbi 7-eleven, killarna ville ha öl, usch! Sen satte vi oss på tåget hem mot Malmö igen. Var hemma runt halv 12, då blev det fyllekäk och film. Trevligt!



Mina fina toppar!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0