27 December ; Packning och försenat tåg

Det var äntligen dags för mig och Eric att åka ner till Malmö! Det skulle bli supermysigt!

Jag packade ner det jag skulle ha och sen kom de och hämtade mig runt halv 6.



Jag, Eric och Erics bror, Björn satte oss på tåget mot Malmö. Efter ngn timme på tåget så får vi vänta pga att ett tåg framför oss har gått sönder och de människor som satt på tåget skulle evakueras till ett annat tåg. Detta skulel itne ta så lång tid sa konduktören. Det slutade med att vi fick sitta på tåget som stod still i en timme! Helt sjukt! Tur att jag hade bok att läsa!

Det jobbigaste med tågresan var att jag kände att jag började få ont i halsen.. Inte bra..

Vi fick gå av i Lund för det var ngt fel på vårt tåg också, fattade inte riktigt. Så vi fick hoppa på ett X2000 till Malmö. Vi var hemma hos Björn runt halv 12. Jag var astött, men det var inte dem, så jag drack lite te. Sen kollade vi på film. Pelikanfallet. Den var superbra!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0