23 December ; Dan före dopparedan

Nu sitter jag här, två minuter innan julafton och bloggar. Det börjar kännas som att det är julafton imorgon. Jag har inte kännt så detta år. Hösten har bara flygit iväg. I min hjärna är det bara september. Men det är väl bara jag, haha. Det är inte så varmt som i september, man aja ni fattar!

Idag har jag, johanna och pappa varit och handlat det sista som skall handlas inför morgondagen. Jag och pappa åkte sedan till expert och köpte en LEDTV. Så sjukt snygg tv! Och vilken bildkvalité det är på den! Helt sjukt! Jag är kär! Haha!



Jag ha pysslat lite idag. Slagit in de sista julklapparna och lyssnat på julmusik och kommit lite i julstämning.


Eric kom hit en sväg förut idag. Det var mysigt! Jag älskar honom.

Jag har också kollat på uppersittarkvällen med bingolotto tsm med 4 lotter. Det var mitt sällskap. Det är bara jag som tycker det är kul att kolla på. Men det är min lilla tradition :P Det var jobbigt när det var bingo sen. Man hinner med fyra lotter det gör man, men 5 där går gränsen. Så fyra lotter var perfekt! Och jag vann!

Nu är klockan 00.04 och jag ska hoppa i säng.

Hoppas ni får en bra julafton!




God Jul

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0