22 December

Jag fick besked om att jag skulle jobba, så det tackar jag inte nej till! Så jag och Evelina jobbade på dagen. Jag sprang en massa ärenden på lunchen, skulle fixa med Ronjas julklapp och sätta in mynt på banken. De ska ju ta bort 50 öringarna till nästa år, så det är bara in med dem på banken!

Det var segt att jobba, jag mådde inget vidare vid lunchen, så täntke sjukanmäla mig för jag kände hur rösten nästan förvann och jag började få ont i halsen, men det gick bra. Jag blev övertygad av min blonin på jobbet att stanna ;)

Efter jobbet fick jag springa på stan ytterliggare. Skulle köpa julklapp till mamma från pappa. Jag som hade släppt alla stress med att köpa julklappar. Men jag lyckades hitta en superbra julklapp! Sprang förbi banken för att sätta in min lilla spar-elefant som jag haft sen jag var liten. Det fick plats en del pengar i den där lilla! Så nu är det mer pengar på sparkontot!



Det var strul med tågen när jag skulle åka hem. Det var en tågledning som hade gått sönder, men jag kom hem såsmåningom iaf :)

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0