21 December

Jag hade bestämt med tjejerna för att ta en svänng på Ikano för att hitta de sista julklapparna. Så mötte upp Ronja och Hanna vid 1. Vi gick runt och hittade lite av varje, var inne en sväng på IKEA, sen efter ungeför en och en halv timme efter att vi hade bestämt kom vickan, såklart ;)

Det var svinit kallt ute jag höll på att frysa sönder näsan! Usch var äckligt det var. Kännde att jag höll på att bli sjuk också.. Inte bra inte bra.

Det var mysigt att träffa er tjejer! <3

Jag fick skjuts ner med Vickans mamma till rese och tur var väl det. Det hade skett en trafikolycka vid rese. Och det var kö enda från Tullbron, om jag hade tagit bussen hade jag aldrig kommit fram.. Läskigt när det händer sådär. Jag tror att det var en buss som hade kört på en person.. Där går ju jag i princip varje dag..

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0