19 December

Dagen spenderades på Ikano med Eric. Jag hittade ingenting i julklappsväg, men Eric hittade lite till sig. Jag hjälpte honom att hitta en skorta. Han blev skitfin! Vi blev trötta av allt folk som var på Ikano, helt sjukt mycket folk. Så vi tog en tidigare buss till rese vilket resulterade i att vi fick sitta och vänta på tåget.

Vid halv 7 hoppade jag på tåget mot Lingem och Eric åt andra hållet. Det skulle bli tjejkväll med Evelina! Jag har aldrig gått av i Lingehm förut så visste inte var jag skulle gå av, hahha. Men jag följde den lilla ström som gick av som bestod av fyra personer typ :P

Hon kom och hemtade mig på stationen, så åkte vi hem till henne. Åt godaste maten! Sen kollade vi på Tomten är far till alla barnen! Den har jag inte sett förut så det tyckte hon var ett måste ;) Den var riktigt knäpp, men kul!



Tack för en supermysig kväll, Evelina!


Jag åkte hem till Eric lite senare, somnade på tåget med lyckades vakna närjag var framme. Annars hade jag hamnat i Tranås :O

Jag ville bara hem och såva, men Eric var fyllechaffis en stund, men när vi kom hem lite senare somnade jag bums!

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0