17 December

Vaknade av fågelkvitter och ljus, det var Louises klocka :P

Vå åt frukost innan jag skulle hoppa på bussen och möta upp Johanna i stan, vi skulle handla klart julkappar till mamma och pappa. Jag har handlat klart till dem nu iaf.. Nu är det bara Johanna, Ronja och lite till Eric kvar.

Jag och Johanna gick och tog en fika för att värma oss sen när vi shoppat klart. Det blev café M. Det var mys!





Klockan blev halv 4, jag skulle gå och jobba, Johanna gick till stationen.

Det gick skitbra på jobbet. Haha, så tiden gick snabbt.

Jag och Evelina hade bestämt oss för att fika efter jobbet eftersom vi inte ses mer innan jul, men det blev afterwork ist, det vill såga en öl på 55:an. Det var mysigt!



Åkte hem till min kära pojkvän på kvällen.

Xoxo / Josefine


Kommentarer
Postat av: Ronjiii

HEj gullefjuuun! Saknar dig massor !!

2009-12-19 @ 18:40:20
Postat av: Ronjiii

sitter hemma hos ola, därför harj ag ett annat IP :P

2009-12-19 @ 18:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0