16 December

Sista dagen på jobbet. Det fanns inte så mycket att göra så jag och Evelina fick sätta på ettiketter på brev och lägga i presentkort osv. Det var skönt att göra ngt annat :P

Mötte upp Johanna efter jobbet, vi skulle gå och handla julklappar. Men först blev det en sväng till peter för att hämta mitt vin. Höll på att halka jag vet inte hur många gånger. Det spelar ingen roll om man har vinterskor eller inte, jag halkar i vilket fall som helst :P Haha.

Jag hittade sen lite saker till mamma som jag köpte. Vill inte skriva vad ifall hon tittar in här och läser ;) Johanna och jag tajmade in en buss när vi tog tåget hem,  så vi var hemma snabbt.

Jag fick i mig lite mat, fixade iordning mig och sen bar det av till stan igen.

Jag, Ronja och Louise skulle på korridorsfest ;) Det var kul!



Vi trillade sendan in i en taxi runt halv 3, den somnade vi bums i bäddsoffan när vi kom hem till Louise.

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0