12 December ; JULFEST!

Ho Ho!

Det var ju som sagt julfest igår. Jag och Eric mötte upp Evelina på rese innan vi gick till Peter och Zara. Det var supertrevligt! Drack lite vin innan vi skulle ut och käka på Kniv och Gaffel. Jag beställde in quornspett typ, och det var det godaste jag har ätit i hela mitt liv! Guu så gott det var.


Peter, Evelina och Jag


Eric <3






Godaste drinken! Apple Sourz, vodka citron och sprite! Mums!

Sen efter middagen bar det av till Palatset och Julfesten. Där ver det fullt med folk och en massa glada människor. Evelina och jag ägde på singstar. Eller not :P Träffade lilla Jenny som gjorde alkoholdebut ;)


Skål!


Evelina, Elin och Jenny




Och kvällens mest klockrena bild ;)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0