11 December ; Äntligen fredag!

Fredag på jobbet, men dagen ville inte gå snabbt. Men så är det ibland.

Efter jobbet var det hem och städa innan Evelina och jag skulle ha Idol-kväll. Idolfinalen är ju nämligen på Tv.
tog en stund att städa undan i rummet. Har ju knappt varit hemma den här veckan känns det som. och när jag har varit det, har jag varit så trött att jag inte orkat städa :P Men fint blev det sen när jag var klar.

Lagade lite pannkakor och pratade med mamma. Mys!



Sen var det som sagt idol. Jag och  Evelina var som två fjortisar ;) HAHA, men det får man vara. Shit var bra vinnarlåten var! DET VAR HELT RÄTT VINNARE!!






Super trevlig kväll Evelina!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0