10 December ; Jobb och simning

Jobb jobb på dagen.

Sen skulle eric och jag iväg och simma. Denna vecka med. Vi har bestämt att vi ska gå och simma en gång i veckan och än så länge funkar det ju ;) Förra gången vi simmade simmade vi 80 längder (2km), jag visste inte om jag skulle orka det. Jag hade fortfarade träningsvärk sen passen på Worldclass så jag fick ganska snart ont i magen, men jag simmade på. Och vi simmade lika långt igen. Då känner man sig duktig!



Slappade sedan i ångbastun och bubbelpoolen innan det var dags att gå mot tåget. Eller gå och gå, vi fick springa. Det gillade inte mina spagettiben. Men så blir det ibland :) Sen var det cykeln hem, då gick det långsamt ska jag tala om. Oj oj. Ist för 7 minuter på cykeln blev det typ 17 :P Men jag hade ingen bråska hem.

Somnade nästan direkt när jag kom hem.


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0