31 mars, 1 april! ; POLLEN, hatar det!

Nu är det vår hörrni! Jätteskönt med värme och sådär, men pollen har kommit. Kännde det igår och idag är det ännu värre. Vaknade av att jag inte kunde öppna ögonen.. Usch, gått o snorat hela morgonen. Skönt att börja 11.40 iaf, men inte lika skönt att vakna av att jag måste gå och snyta mig.

Tänkte göra lite psykologi nu på morgonene, vad svårt det var! Fattar inte..

Kanske jobbar idag, det beror på hur snorandet artar sig, borde bli bättre efter några dagar med pollen medicinen, men just nu är det hemskt verkligen. Har glasögon idag, ser för övrigt ingenting i dem, måste ha starkare.. Mamma o jag ska titta på lite nya bågar snart, det ska bli kul :) Vi har pratat om det länge, men nu ska det äntligen bli av.

Nu ska ja packa väskan, fixa mat till jobbet och bunkra upp med näsdukar. Usch!

Det possitiva idag är att jag o min favoritblondin ska till Bosses o köpa glass! Det ser jag fram emot.

PUSS O KRAM hoppas inte ni lider av pollenallergi, om ni gör det vet jag precis hur det känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0