27-28 april; 13 månader <3

Hallå. Igår var det måndag igen. Vilket betyder lång dag. Men den gick rätt snabbt endå.
Eftersom det var den 27 denna månad, kom Eric hit. Vi bakade kladdkaka, det var mys. Du gör mig så glad <3

Idag hade jag en lektion. Med fysikplugg. Åkte till solakuten för att bättra på brännan, då det inte var någon sol ute ;) Har faktiskt pluggat lite idag. Men håller mig inte till mitt fina pluggschema, för jag orkar inte.. Det får bli massor imorgon istället. Peppa josse, peppa! Inte alls långt tid kvar i skolan nu, men massor att göra.. Ahh, jag blir irriterad!



Såhär glad var jag på en måndag!


Ska kolla klart på Desperate Housewives, sen väntas det ett samtal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0