25-26 april; Gårdagen och dagen

Var ju som sagt på rockkarusellen igår.
Eric och jag tog en promenix upp. Det var längt tydligen, men inte enligt mig ;) Puss.
Det var lite blandad kompott där. Ett band sjöng inte överhuvudtaget, ett korn-liknande så man inte hör vad de sjunger, ett "green day" liknande, ett som var 70-tals inspererat, shit han lät som en kille som hade rökt i 25 år, som bara var runt 16,18. Coolt, tkr jag, dem var bra.
De som jag tyckte var bäst kommer jag inte ihåg namnet på, men det var en tjej som sjöng iaf. Superbra! Får väl inte glömma mjölbybandet Presen, de var faktiskt helt okej. Rolig show med svart-vita masker.


Eric o jag satt en stund i domkyrkoparken o bara myste :)






Bara för att du är så snygg! <3

När jag kom hem hade jag superont i ögonen efter att ha varit ute hela dagen.. Inte bra att vara ute så här års för mig.. Ska tänka på det.

På natten drömde jag ngt konstigt för jag satt ut, Eric sa till mig att lägga mig ned, jag gör det och dunkar i huvudet i nattduksbordets vassa kant och jag vaknar.. Detta var kl 3 i natt. Jag blev jätterädd. Men lyckades att somna om sen.
Nu har jag en skorpa och en bula på sidan utav huvudet. Bultar då och då..


Idag har det varit balträning. Det gick jättebra för oss :) Men nedrans vas svettigt det var där inne. Ronja tyckte det såg kallt ut för mig att ha shorts, men det var ganska skönt sen med tanke på hur varmt det blev, undrar hur varmt det kommer att vara att dansa i långklänning om någon månad..

Skulle pluggat idag, men har inte gjort det.. Så kan det vara ibland. Får görat nästa vecka.

Nu ska ja städa lite.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mirry

Snygg blogg!



Spana in våra tips om hur du tar över ett företag, en gnutta ironi om man säger så :)

2009-04-28 @ 10:27:05
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0