22-24 april

Har inte uppdaterat på ett tag, men har inte suttit vid datorn. Duktigt josse! Det finns ju annat här i världen :P
Igår var jag hos min älskling <3 Mysmys. Vi gick o sola :)

Idag slutade jag 10.40!! Bara psykologi med eget arbete och stationslabb på fysiken. Fick tänka lite, men hade två snillen i gruppen så det gick galant ;) Hahahaha..
Jag åkte och tränade sen. Det var skönt! Sprang 2.5 km idag. Blev inte alls så trött som jag trodde att jag skulle bli, men tanke på att jag har nedsatt lungkapacitet nu på våren med pollen och de. Men inomhus går det jätttebra tydligen så det ska jag fortsätta med :)

Nu har jag äntligen fixat iTunes på min dator, så har suttit och hållt på med låtar i jag vet inte hur länge. Men det är så skönt att ha det på datorn. Vet inte vad som har hindrat mig förut. Johannas pojkvän peppade mig. Det är bra att ha en teknisk person när man installerar grejer, annars kan det bli fel fel. Och det är det sista jag vill. Är rädd om min dator, det är som min bebis :P Nejdå, men vill inte att den kraschar.

Har gått mycket idag känner jag. Jag tajmade inte bussen från gymmet så gick till stationen, det tog ett tag :)
Men det var ju så fint väder så det är inte klokt! Skulle haft gladiatiorsandalerna.. Måste gå in dem, får så mycket skoskav annars´.. Det var inte kul i helgen.. Nope. Men så är det, vill man vara fin får man lida pin helt enkelt. Ett gammalt talesätt, men funkar alltid.


Fint väder som sagt :)

Linköping är fint på sommaren.

När jag gått av hemma på lilla stationen, märkte jag att jag inte hade min cykel där.. Sov ju hos Eric. Så det blev att gå hem också. Det blev säkert en 40 minuters gång och 13 minuter tåg och resten väntande på tåg. En trevlig timma sådär på fredags eftermiddagen :P

I kväll blir det en lugn kväll. Har inte orka att göra något. Blir nog att titta på film med min underbara pojkvän. Måste plugga egentligen, men vem vill göra det på en fredag? Inte jag iaf.

Nu måste jag städa lite i mitt rum, det är stökigt.

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0