21 april; Yes, nu är det klart!

Äntligen är jag klar med religionen! Tog lite längre tid än jag planerat idag, men får skylla på pojkvännen som kom o störde mig ;) Nejdå, jag är stolt över att jag är klar. Har haft panik inför det.. Men nu är det klart. Det blev lite längre än vad det skulle vara. 1757 ord.. Skulle vara max 1500. Hoppas de löser sig endå. Det blev lite skrivet.. Det går inte att fördjupa sig på så lite ord, men men man ska inte klaga :) Det kommer ju en till uppgift, då man ska fördjupa sig mer.. Jaja inte tänka på det nu.


Nu ska jag oroa mig för:
* FYSIK B kursprovet
Men innan dess.....
* Engelska projektet + 15 min redovisning
* Engelska testet
* Näringslära uppfifterna
* 2:a religionsuppsatsen
* Samhällsprov
=
PANIK!!!!!!




Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0