21 april; Nehe, fick inte hämta den idag inte..

Vaknade skapligt, skickade iväg älsklingen till jobbet. Åt en lång härlig frukost och gav mig sedan iväg till stan för att hämta min balklänning. Det fanns parkering där jag ville ha ;)
Väl där fick jag prova den. Den satt bra, förutom att de hade sytt in den lite mkt vid hänget vid dragkedjan.. Fick inte med mig den hem idag heller.. Då blir jag ledsen.

Parkeringstiden gick inte ut fören om 40 minuter, så gick till gina för att tröstshoppa. Nej, men vill ha ngt nytt. Eller när vill man inte det? :O
Provade lite saker, men inget föll mig i smaken direkt. Det blev underkläder bara. Det är också nice.


Vad är det med folk som ska köra 70km/h på 90 väg?? Sen kör de som galningar när det är 30 inne i lilla mantorp! Vad är det för fel på dagens trafikanter? Att ligga o maska på en 90 väg är en trafikfara.



Nu ska jag fortsätta med religionen. Har gjort upp ett strikt plugg schema som måste följas för att jag ska hinna med allting. Plugg före nöje. Detta ska gå!

Puss på er som har det mindre stressigt.
Och en ännu större till alla er stressade människor där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0