2 mars; Sjukskrivning

Snuvígt fortfarande.
Min dag: Har tittat på Heroes, Lost och somnat i soffan. Då är det ngt som plingar på dörren. Trode det var E för han skulle komma hit o lämna en sak, men det var nån el gubbe. Vi kan just nu sänka priset på El. Jag tänkte: Yeah right.. -Med hur mkt då, säger jag lite drykt och nyvaket, jag har jobbat en del med el. -Jasså det har du? Svaret han gav mig var inte så mkt billigare. Sa att jag var sjuk o stängde dörren lite sakta och försikigt.

Har skrivit klart Psykologin. Mestadels ordbajs, men ändå bra tror jag.

E kom hit sen o piggade upp mig. Jag kännder mig inte så fräsch när jag är röd som rudolf med röda mulen om näsan som är täckt med idominsalva. Då känns det bra att höra: Vad söt du är idag älsklig <3 Då blir man glad :)

Mamma o syster hade varit på city gross o handlat påskgodis. Mer kädje för mig idag i snoret.


Påskgodis!

Nu ska ja gå o borsta.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0