19-20 april; Balträning och skola

På söndagen var det dags för tidig balträning. Jobbigt o ta sig upp. Men dansen gick riktigt bra och både jag och Eric hade jättekul! Vi fick lyfta för första gången. Jädrans vad jag flög! Men det var kul!

Efter det åkte vi till mjölby och solade. Det var skönt!
Hörde om att det kanske ska bli 18-års gräns på solarium och max 15 min sol :O Det är nog ganska bra endå om man tittar på deras statistik om det ökade hudcanceer på 18-24 åringar..

Resten av söndagen bestod till liten del av plugg, men lyckades somna när jag pluggade. Och då gick det inte längre..


Idag var det prov i näringsläran. Det gick väl bra :) Hål länge, så Ronja och jag åkte hem till henne en sväng sen :) När vi sedan skulle tillbaka till skolan och hon kör lite fortareän lagligt. Ser vi en man (kvinna?) stå vid vägkanten. Det visar sig vara en polis med kamera... Vi blir livrädda. Vas skulle vi göra nu? Böter? Nej, det blir det nog inte. Han kallade inte in oss till kanten, men fan vad skrajja vi var...
Dagen bestod sedan av en samhällslektion och sedan hål i tre timmar. Jag åkte hem och skulle försöka göra lite på religionen och lite gjorde jag allt. Men det blir så intressat att bara läsa efter ett tag att jag glömmer bort att skriva..

Tillbaka till skolan för att ha engelska halv 3. Jättekul verkligen.. Bokredovisning sen eget arbete, på det projektarbete vi ska ha i engelskan. Kul kul säger jag bara. Det ska vara klart om tre veckor. Yes, jag kommer hinna.. Not. Fan vad mkt det är.
Kände på Engelskan att jag började bli varm, och några sa åt mig att jag var som en tomat i fejjan. Jag sa att jag inte mådde bra. Om min panna varr skoll het.
När jag kom hem pratade jag med mamma om det, hon sa att det kan bero på stress. Och det kan nog stämma, så stressad som jag är nu.. Måste börja plugga till fysik kursprovet denna vecka med..

Imorgon är det ledigt från skolan! Inga lektioner! Skönt! Men jag ska endå upp tidigt för att ta bilen in till stan och hämta min balklänning! Det ska bli kul! Nu är det precis sydd efter mig!
Sen blir det religionen som ska vara klar och skickas in under dagen. Får se om de ringer in mig till jobbet också, hoppas dock inte på det. Tar på torsdagen ist.

Så här ser mitt hemagjorda dataskrivbord ut. Visst är det uppfinningsrikt? Jag har inget bord det är de som är grejen. Ska till Ikea och hitta ett snart.. När jag har tid.. När nu det blir..


Nu ska jag stänga av här. Eric kommer snart, det ska bli mys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0