18 april; Olivia Döps

Hej hej.
I lördags var det min kära kusins födelse dag, men inte nog med det så skulle hennes dotter döpas i veta kyrka. Åhh det var så fiiint! Specielt med ett så urgulligt kusinbarn! Den ungen asså, jag är kär.
Hon döptes med en annan liten pojke som skrek när han fick vatten på huvudet men tyckte jättemkt om att äta psalmboken som prästen hade. Prästens komentar till detta: Han kommer bli en bokmal! Tyckte jag var kul!

Efter dopet åkte vi till moster och morbror för mat o fika. Supergot, men visst blir man mätt av buffé. O ja. Mkt mat, men det är ju så gott!
Fick hålla lilla olivia, men eftersom det var massor med nya människor som en annan dag en den lugna vardagen än hon är van vid blev hon ledsen. När hon började gråta var tårarna inte långt ifrån mig heller. Det är så sorglit när bebisar gråter. Men det gick över sen. Då blev hon glad att se sin mammas kusin och fick fram ett leende :D
Han prata med min kusin sen som gärna ville komma på min bal och student, måste bara se till att få barnvakt :p Men det skulle vara så kul! vi bestämde också att jag ska komma till den nyblivna familjen och fika någon dag snart, det ska bi sypermys! Det behövs efter allt jobbigt som är kvar i skolan.. Vill inte ens titta i min kalender nu..

Här är underbaringen och hennes mamma och pappa!

Söta!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0